Duidelijke merksignatuur CêlaVita

Mountain kreeg de opdracht een logo en verpakkingsdesign te ontwikkelen voor het vernieuwde assortiment van aardappelmerk CêlaVita. Het nieuwe logo staat voor vers- en eerlijkheid, kennis en kwaliteit. De natuurlijke, organische vorm van de aardappel is vertaald naar een grafische vorm. Het is een eigentijds woordbeeld geworden met een natuurlijke uitstraling waarbij alle onderdelen van het logo onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden. Als ondergrond voor het logo wordt de vorm van een schep gebruikt. Dit symbolische device zorgt binnen de gehele range voor een krachtige, eenduidige merkuitstraling en een ownable asset voor het merk CêlaVíta.
Het assortiment heeft een heldere, structurele segmentatie gekregen; Puur (naturel, vers = groen) Variatie (alledaags, gezellig = oranje) en Genieten (samen, warm inspiratie = rood). De nieuwe uitstraling van het merk geeft volgens de ontwerpers een consistent beeld door de duidelijke merksignatuur en herkenbare bouwstenen van de verpakking; de schep met het logo, de fotografie, de kleuren en de typografie.
www.mountain.nl

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *