Kleurrijke taal voor premium chocolade

De nieuwe verpakking voor de chocolade van Cacao Barry vertelt het unieke verhaal over de oorsprong en smaak van de chocolade. Design Bridge creëerde een kleurrijk ontwerp en verbeterde de functionaliteit. Voor chef-koks wereldwijd kan de nieuwe verpakking een bron van inspiratie vormen.

 

Cacao Barry geeft de chocolademarkt sinds kort meer kleur met een smaakmakend verpakkingsontwerp. Het Franse premium merk van de Barry Callebaut Group vernieuwde zowel de merkstrategie als het ontwerp in nauwe samenwerking met brand design agency Design Bridge. De ontwerpers lieten zich inspireren door de geschiedenis van oprichter en pionier Charles Barry, die in 1842 naar Afrika reisde op zoek naar cacaobonen voor de perfecte chocolade. Cacao Barry en Design Bridge slaan een brug tussen de rauwe oorsprong van de cacaoboon en de delicate smaak van Cacao Barry chocolade.

CACAOBARRY_FLAVOUR-EXPRESSION_RGB-LR

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *