Nieuw design voor Quaker Cruesli door PROUDdesign 

De oude en de nieuwe verpakking van Quaker Cruesli

PROUDdesign heeft een nieuw design ontwikkeld voor het Quaker Cruesli merk. Sinds kort geïntroduceerd in Nederland en binnenkort ook in andere Europese landen verkrijgbaar.

Quaker Cruesli is erg succesvol en bekend vanwege zijn lekkere krokante muesli (vandaar Cruesli). Als onderdeel van de nieuwe wereldwijde herpositionering en re-design van het Quaker moedermerk, waar PROUDdesign ook aan heeft meegewerkt, is een opvallend nieuw design ontwikkelt voor het sterke submerk Quaker Cruesli. Een design waarin het lekkere gecombineerd wordt met het goede van havermout (“the goodness of Quaker oats”)

Het nieuwe design wordt ondersteund door een sterk, natuurlijke en ambachtelijke Quaker identiteit, verbeeld in de vrijstaande Quaker man in het veld. Het is mooi ‘genest’ in het licht aangepaste, maar nog steeds karaktervolle Cruesli woordbeeld.

Het merk Cruesli komt sterk naar voren

Merk duidelijker

In dit nieuwe design stappen we over van de opvallende variant kleuren naar een off-white groepskleur. Zodat het merk Cruesli duidelijker en natuurlijker wordt. De nieuwe fotografie is smakelijk, uitnodigend en zeker meer menselijk. Het ambacht wat gestoken is in het product wordt weerspiegeld in alle details in het design , zoals illustraties, typografie en panels. Ook de achterkant is met dezelfde aandacht ontworpen als de voorkant waardoor het gehele nieuwe pack dezelfde boodschap uitdraagt: lekker en natuurlijk goed!

De complete Quaker Cruesli product range

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *