Nieuwe merkuitstraling Bonbébé

Superunie introduceert onder de vlag van Bonbébé een nieuw totaalconcept voor baby’s en peuters, met naast voedingsmiddelen, een productlijn van luiers, babydoekjes en andere verzorgingsproducten. Die uitbreiding van het assortiment was voor Bonbébé aanleiding het verpakkingsdesign aan te passen. Designer Liesbeth Ronden kreeg de opdracht de twee categorieën tot één merkidentiteit te verbinden en een verpakking te ontwerpen die zowel ouders als kinderen aanspreekt. Het nieuwe ontwerp laat zien waar Bonbébé voor staat: kwaliteitsproducten die ouders de ruimte geven zich ontspannen met hun kindje bezig te houden. Brand manager Siham Ben Malek van Bonbébé: ‘Wij willen met dit nieuwe concept graag overbrengen dat het verantwoord én leuk is om je kindje te leren eten en te verzorgen.’ Het nieuwe verpakkingsdesign verbeeldt een wereld die ouders uitnodigt om samen met hun kindje op ontdekkingsreis te gaan en hen uit te dagen om samen te leren. De verpakkingen koppelen op speelse wijze de producten aan de belevingswereld en interesses van een kind. Bij voeding is interactie tussen ouder en kind belangrijk. Liesbeth Ronden vertaalde dit in een voedingsverpakkingslijn waar verschillende voertuigen de nieuwe smaken op een speelse manier presenteren. De wereld van verzorgingsproducten vraagt om een andere uitdaging. Hiervoor maakte ze gebruik van dierenvriendjes op de verpakkingen.

 

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *