EPN-event: ‘Het merk-DNA als basis voor meer groei’

Op donderdag 14 november a.s. organiseert Effective Packaging Network (EPN) in Utrecht het live event:  ‘Het merk-DNA als basis voor meer groei’. Tijdens deze bijeenkomst gaan verschillende sprekers (van  onder meer WHY5, Fresh Forward en Heineken) in op de manier waarop het DNA van een organisatie kan zorgen voor meer waarde in merk, verpakking en sales. De aandacht voor mens en maatschappij wordt steeds belangrijker. Om binnen deze context meer waarde te creëren zijn nieuwe (vormen van) markt- en consumenteninzichten van belang. Organisaties moeten ook sterker acteren op basis van hun eigen overtuiging over wat goed is voor de klant en zijn wereld. De oplossing voor herkenbare, inspirerende, relevante en geloofwaardige merken lijkt steeds meer van binnenuit te komen. EPN vindt het dan ook tijd om nader in te gaan op voornoemde grotere bewegingen en deze te koppelen aan de praktijk van toonaangevende merken in FMCG en retail. Bezoekers van het event ontvangen het boek ‘Het Merk Nederland’ dat op basis van een innovatieve onderzoeksmethode, grotere motivaties van de Nederlander tastbaar maakt. Daarnaast zal er met de thematiek van het event een workshop worden gegeven door Fresh Forward.

EPN is een exclusief netwerk voor managers die strategisch of tactisch werkzaam zijn als opdrachtgever van hoog volume packaging merken en projecten.

Inschrijven kan via http://epn-onlife.nl/

 

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *