Ideeënfabriek voor creatief maatwerk

Verpakkingsideeën worden werkelijkheid met WrappIDup. Elk idee, globaal of concreet, kan worden vertaald naar een nieuw verpakkingsproduct.

WrappIDup is een initiatief van Pacombi Group en wordt exclusief aangeboden door Paardekooper verpakkingen en disposables, Van der Windt Verpakking, Pacombi Horti en Depa Disposables. Deze bedrijven zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van innovatieve verpakkingsoplossingen voor uiteenlopende sectoren, waaronder food, non-food, AGF, horeca(groothandel), retail en industrie. Met WrappIDup presenteert de groep een eigentijdse kijk op verpakkingen en levert zij creatief maatwerk.

Onderscheidend verpakkingdesign

De ideeënfabriek, zoals de groep het initiatief zelf noemt, richt zich op drie pijlers: inspireren, ontwerpen en inpakken. Binnen deze pijlers worden verschillende producten en diensten onderscheiden, die bijdragen aan de positionering van een bedrijf en/of merk via de verpakking.

Inspiratie is de basis voor verrassende verpakkingsideeën. Nieuwe inzichten ontstaan door alles wat we om ons heen zien en meemaken. We laten ons onder andere inspireren door kleuren, vormen, materialen, afbeeldingen en typografie. Die bestaande elementen combineren we tot iets nieuws. WrappIDup biedt verschillende tools om dit creatieve proces te prikkelen. Van een inspiratie- en trendsessie tot een persoonlijk moodboard.

Realistische visuals als basis voor een doordacht verpakkingsdesign. Hoe ziet uw alternatieve en/of toekomstige verpakking(slijn) eruit? Verpakkingsideeën worden werkelijkheid met de unieke WrappIDup-visuals; van een 3D-visual tot een proefmodel. De realistische visuals helpen bij het finetunen van het verpakkingsontwerp en het maken van de juiste keuzes. Zijn de gekozen kleuren juist? Geeft het materiaal het gewenste effect? Hoe ligt de verpakking in de hand?

Uw klanten verwachten een decoratieve verpakking. Efficiëntie, creativiteit en consistentie staan hierbij centraal. Het zijn dé belangrijke eigenschappen van een sterk merk, die ook gelden voor uw verpakkingsassortiment. Verras uw klanten niet alleen met de inhoud, maar ook met een onderscheidende verpakking. Ervaar de kracht van brandpackaging. Aan de hand van ons eigen WrappIDup-brand ‘IDEA’ presenteren wij de mogelijkheden en effecten van brandpackaging. Op basis van verschillende voorbeelden, inspiratiepresentaties en de verhalen uit onze trendtours ontdekt u hoe een onderscheidend verpakkingsdesign bijdraagt aan de positionering, reputatie en herkenning van uw merk of formule.

Campagne LET’S TALK ABOUT #plastic

Op de stand gaat het team van Pacombi Group met bezoekers in gesprek over het naderende SUP-verbod. Hiervoor is de campagne ‘LET’S TALK ABOUT #plastic’ gestart, die live te volgen is via Instagram en LinkedIN. Alles over de ontwikkelingen en uitdagingen die voortvloeien uit het SUP-verbod komt aan bod, maar ook uw input is van harte welkom. Het SUP-verbod vraagt om een nieuwe kijk op verpakken, waarbij ketensamenwerking essentieel is. Samen uitdagingen omzetten in kansen. Praat u mee?

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *