Luxe verpakking voor nieuwe cosmeticalijn

Producten voor persoonlijke verzorging behoren tot de meest uitdagende productgroep op het POS. Welk design spreekt de doelgroep aan, maar levert tegelijkertijd veel impulsaankopen op? Het vinden van de juiste balans tussen deze twee uitgangspunten vraagt om innovatieve ideeën, creatieve verpakkingen en POS-oplossingen. De Britse ontwerpers van de STI Group hebben verschillende concepten ontworpen voor de Stiletto cosmeticalijn. Van luxe vouwdozen tot tijdelijke en permanente displayoplossingen. De hoogwaardige afwerking van de verpakkingen is gedaan door de fabriek in Greven. Stiletto is het tweede merk van het in-house ontwerpteam. Eerder hebben zij al STImulate ontworpen, een merk voor energiedrankjes, dat als showcase dient voor innovatieve POS-concepten voor dranken.

Vlastuin is aanwezig op Packaging Innovations  Vlastuin/STI Group is te vinden op stand D105

www.vlastuincdi.com

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *