Margarinemerk met een missie

Margarine met een missie

 

The Flower Farm is een nieuw, palmolievrij margarinemerk. De kuipjes en flessen staan sinds een paar maanden in de supermarkten. Daar trekt het verpakkingsdesign van The Flower Farm de aandacht want: vrolijk gestileerde bloemen op een zwarte ondergrond. Dát wijkt nogal af. En breekt ook met de categorie in dit segment. Merkeigenaar en reclameman in hart en nieren Marcel van Wing heeft er een reden voor. ‘De missie van The Flower Farm is heel simpel. Wij willen helpen de kap van het  regenwoud te stoppen. Als je onze margarine een jaar lang eet met een gezin van vier mensen, spaar je 30 vierkante meter regenwoud. Dat is toch geen moeite? We hopen dat we zoveel mogelijk mensen bewust kunnen maken van het effect van palmolie op ontbossing. En we hopen ook stiekem dat de grote bedrijven die palmolie verwerken in hun producten gaan zoeken naar alternatieven.’

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *