Mountain introduceert ID3: intuitive data driven design

Onderzoeksmethoden van merkidentiteiten en ontwerpconcepten van verpakkingen zijn al enige tijd hetzelfde. Creatieve concepten worden vaak relatief laat in het proces onderzocht en assets en onbewust gedrag en datagestuurde onderbouwing vormen volgens Mountain een beperkt onderdeel van het onderzoek. Samen met onderzoeksbureau Validators is Mountain gaan nadenken over een nieuwe generatie onderzoek voor het ontwikkelingsproces van merkidentiteiten en verpakkingsontwerpconcepten in FMCG en retail. Onderzoeken die meer ondersteuning bieden aan het begin van de creatieve analyse en conceptvorming en die zich meer richten op de oriëntatie van de consument en de aanschaf vanaf het schap. Onderzoeken ook die meer houvast geven bij het onbewuste gedrag en de feiten ondersteunen met een sterkere diepgaande dataset. Resultaat van de samenwerking is een conceptueel onderzoekplatform: ID3, een mix van innovatieve, turn-key onderzoeksmethoden die op maat gemaakt kunnen worden voor de doelen van elk project.

www.mountain.nl

 

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *