Mountain ontwikkelt design voor nieuwe Heinz Frito-sauzen

In de Base Tomato Products-markt heeft Heinz van oudsher een prominente positie. Voor drie nieuwe Heinz Frito-sauzen ontwikkelden de ontwerpers van Mountain, in samenwerking met de merkeigenaar, het verpakkingsdesign. De uitgangspunten daarvoor zijn vormgegeven op het idee om een range premium tomatensauzen te introduceren binnen het dagelijkse kookmoment, om relevant te blijven in een markt waarin vooral private labels domineren. De drie nieuwe producten sluiten naadloos aan bij de scratch cooking consumer-trend. De restyle had als praktische uitgangspunten: het Heinz-merk versterken, schap-impact vergroten en duidelijke handwaarde creƫren voor de drie verschillende sauzen (Bio, Chunky en Authentico). De verpakkingen van Heinz Frito zijn voorzien van de herkenbare Heinz-uitstraling en -kwaliteit. Het logo en de keystone geven de vertrouwde look-and-feel. Binnen de Heinz-uitstraling is aandacht besteed aan de verse ingrediƫnten en typografie om een duidelijk onderscheid te maken.

www.mountain.nl

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *