NLPE-partner SmurfitKappa: samen bouwen aan uw business

Opereren in een omnichannel-omgeving stelt hoge eisen aan uw brand awareness, brand recognition en brand consistency. De impact van de Customer Experience en Customer Journey mag nooit onderschat worden. De verpakking speelt hierin een belangrijke rol. Aan de hand van het Smurfit Kappa Insights Framework ontwikkelt het team van Smurfit Kappa samen met u de verpakkingsoplossing die uw merk het beste tot zijn recht laat komen in het door u gekozen kanaal. In het Insights Framework doorlopen we vier stappen, elk met een duidelijke deliverable:

Issue: een heldere formulering van het beoogde doel.

Information: alle relevante informatie die impact heeft op het wel of niet bereiken van het doel.

Insight: een krachtig inzicht dat u in staat stelt obstakels die het bereiken van uw doel in de weg staan, te elimineren.

Action: Een tastbare oplossing die bijdraagt aan het bereiken van uw doel.

Wat wij voor úw merk, product en business kunnen betekenen? Dat maken wij graag concreet tijdens het NL Packaging Event.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *