nu: amsterdam ontwikkelt John West for Salads

De vraag van Thai Union aan nu:amsterdam was om een concept te ontwikkelen, wat aansluit op de lichte, gezonde wereld van salades. Belangrijk was de schapimpact en herkenning van de John West merksignatuur.

“We ontwikkelden de propositienaam John West for Salads met een eigen logo en herkenbare grafische identiteit, om dit concept stevig neer te zetten in Point of Sale en andere communicatie. We maakten de key visual waar we een verse krop sla en tonijn verpakking in innige omhelzing vinden: Best friends.  De pay-off ‘lekkere salades in een handomdraai’ geeft de consumer benefit weer”, zegtr Pablo van Gastel

Verpakking

“Voor de verpakking kozen we een kartonnen sleeve gewikkeld om het traditionele blikje , wat rechtop in het schap een flinke impact genereert. Smakelijke food fotografie in een lichte omgeving geven herkenning en verleiding.”

Recepten aan de binnenzijde van de sleeve bieden de consument inspiratie om in een handomdraai een lekkere salade te maken met de 4 producten die deze range vormen: Tuna Sundried tomatoes, Tuna Chili Garlic, Tuna Basil, Tuna Balsamic.

John West for Salads wordt uitgerold in retail In NL (AH, Jumbo ea) en andere landen.

Credits:

  • Opdrachtgever: Thai Union Benelux
  • Strategie & Account: Pablo, Linda
  • Creatie
  • Communicatie concept: Frank Mineur
  • Pack design: Martijn van Baal
  • POS materialen: Bob van der Linden, Don van der Zaan
  • Beeldbewerking: Frits Bonjernoor
  • Content, Social: Gr8 agency
  • Food Fotografie: Frans van Wijk
  • Food styling: Sander de Ponti

 

https://www.nuamsterdam.nl/nl/projects/john-west-for-salads

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *