Ook op 20 maart Shoppermarketing als thema op NL Packaging Event

Op woensdag 20 maart is er een boeiend presentatieblok over Shoppermarketing

Victor Lamme

Neuro-marketingonderzoek: wat mensen echt willen. Hoe kiezen mensen en waarom doen mensen niet wat ze zeggen? Het heeft te maken met onbewuste drijfveren. Over dat thema zal prof. dr. Victor Lamme spreken op 20 maart, tijdens het NL Packaging Event. Lamme is ook CEO van het internationaal opererende neuro-marketingbedrijf Neurensics. Lamme geeft voorbeelden van neuro-marketingonderzoek naar verpakkingen: welke drukken op de ‘goede knoppen’ in het brein? Hoe beïnvloedt je keuzes van een klant: op welke drie ‘knoppen in het brein’ kun je drukken?

Art Frickus

Shoppermarketing ‘resultant’ Art Frickus van Conspicuous zal op het NL Packaging Event spreken. Het thema is: De kracht van het onbewuste ‘Niets is wat het lijkt’ Frickus legt in zijn presentatie, die direct volgt op de presentatie van Victor Lamme , de nadruk op eye tracking en gedragsonderzoek op de winkelvloer. De presentaties van Lamme en Frickus vormen een boeiend blok over shoppermarketing en over onderzoek op de winkelvloer. Schrijf je nu in op www.nlpackagingevent.nl

Art Frickus zal daarnaast in samenwerking met vakblad Verpakken op 24 mei een VIP-tour organiseren in Utrecht. Een boeiende middag waarin theorie en praktijk van shoppermarketing samenkomen. Aantal plaatsen is beperkt. Je leest er hier meer over.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *