Snacktomaat voor kinderen in vrolijk doosje

Looye kwekers wil kinderen aanzetten meer groente te eten.

Naast de bestaande merken Honingtomaten en Joyn introduceert Looye Kwekers binnenkort Moyo, een merk gericht op kinderen. Met deze verpakking wil Looye het eten van groenten voor kinderen aantrekkelijker maken. De merknaam is een combinatie van de woorden motivation en joy. Moyo staat volgens de kwekers ook voor samen: ouder en kind, familie, vriendjes en vriendinnetjes. Lol hebben bij het eten van de pruimtomaatjes, het spelen met de verpakkingen en het (uit)delen. De tomaten zijn verpakt in een kartonnen doosje. Er zijn verschillende designs. De ronde uitsparingen maken de tomaten, ook zonder plastic, zichtbaar. De verpakking heeft een dispenser. De kinderen kunnen zelf de tomaatjes uitnemen, maar ook delen. Door de dispenser open of dicht te doen kunnen kinderen de ogen van Moyo verschillende uitdrukkingen geven. Aan de andere kant van de ogen staan allerlei vragen over tomaten. Het verpakkingsdesign is van OD Designstudio  in samenwerking met FLEX/design.

 

 

One comment

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *