VIP Tour Utrecht : B(p)ack to the shopper!

Verpakken en Conspicuous organiseren op vrijdag 24 mei een unieke Verpakking In de Praktijk Tour in een van Nederlands retailhotspots: Utrecht. Ga onder leiding van Shopper Marketing Resultant Art Frickus samen met jouw vakgenoten op VIP-Tour en ervaar wat er op de winkelvloer met verpakking(designs) gebeurt. De inzichten die je opdoet zullen je verrijken, je inspireren en richtinggevend zijn voor toekomstige verpakkingsdesigns.

VIP Tour Utrecht is gericht op verpakkings- en designprofessionals die zich bezighouden met consumentenverpakkingen.

  • Het is een interactieve middagsessie waarbij theorie gekoppeld wordt aan de praktijk
  • Het is een ontmoeting met gelijkgestemden

Een verpakking is een krachtig wapen om niet alleen om de merkidentiteit te laden, maar ook om de verkoop een boost te geven, wist je dat:

  • 87% van alle consumentengoederen (nog steeds!) in de winkel gekocht worden? En dat 70% van de aankoopbeslissingen dáár plaatsvinden?
  • Dat 95% van het aankoopgedrag onbewust wordt gestuurd?
  • 70% van de consumenten een mening vormen over een merk puur en alleen op basis van de verpakking?
  • Een shopper centric verpakking tot wel 30% omzetstijging kan leiden?
  • Je 0,404 seconde de tijd hebt om het verschil te maken of een consument overgaat tot een aankoop?

Wat gaan we doen?

Als verpakkings- en designprofessional maak je veel uren. Het is niet altijd gemakkelijk om afstand van jouw werk te nemen en goed los te komen van de dagelijkse beslommeringen. Toch is het regelmatig  afstand nemen belangrijk om je te laten inspireren door wat er in de praktijk gebeurt. Bovendien is de retailbranche constant in beweging, meer dan ooit. En één ding weet je zeker: als je stil blijft zitten, kom je nergens om de ontwikkelingen bij te houden. Hoog tijd om daar verandering in te brengen!

Opzet van de middag

DENKEN: Uitleg over de kracht van verpakkingen op de winkelvloer

DOEN    : Samen met vakgenoten ga je winkels bezoeken en ontvang je specifieke opdrachten die je zullen inspireren, zorgdragen voor herkenning, reflectie naar de praktijk

DELEN   : Na afloop van de winkelbezoeken worden de opgedane kennis, de trends, de inspirerende voorbeelden en leerpunten met elkaar gedeeld.

De middag is een leuke, praktijkgerichte en bovenal leerzame manier om de kracht van je toekomstige verpakkingsdesigns te optimaliseren.

Meld je aan!

  • Waar: Bistrot Centraal, Utrecht (Hoog Catharijne)
  • Wanneer: vrijdag 24 mei
  • Aanvang: 12.30 uur (incl. luncharrangement luxe). Einde 17.00 uur
  • Minimaal aantal deelnemers: 10 (maximaal 20)

De prijs: 295 euro excl. BTW (Incl. koffie, thee en fruit, luncharrangement)

Aanmelden:

Stuur een mail  naar info@conspicuous.eu.

In de mail dient dan vermeld te worden:

  • Aantal personen
  • Namen
  • Volledige factuurgegevens

 

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *